למידע נוסף התקשר :02-9605097

Sample-page

כ״ח באב ה׳תשע״ט (29 באוגוסט 2019)
פתיחת שנת הלימודים תש"פ
הורים ותלמידים יקרים, 
אנו בעיצומם של ההכנות האחרונות לפתיחת השנה
מחכים לכם בהתרוממות רוח לקראת שנה של עשייה למידה וצמיחה.
זו ההזדמנות להודות פעם נוספת לרב ישראל על הובלת הישיבה במסירות והצלחה בשנת תשע"ט וברכת הצלחה בחזרתו לתפקיד העצום של חינוך בכיתה י"א בשנה זו.
 
השנה אנו בסימן התחדשות של מספר אנשי צוות.
מנהל פנימיה חדש : אליה דמרי, תושב עתניאל, היה מדריך בישיבה, ועכשיו חוזר אלינו לאחר שירות צבאי משמעותי, כמנהל הפנימייה. ותודה ענקית למשה פריפאס על חמש שנים של עבודה מסורה.
מנהל תיכון: יעקב גרוס תושב אלעזר בגוש עציון, היה מחנך ומורה בירושלים ובתיכון דרך האבות באפרת. ותודה לאבי ויצמן על שלוש שנים של ניהול מסור, ובהצלחה בתפקידו החדש כמנהל תיכון באמית אוריה באר שבע.
רכז חברתי וטיולים : יהונדב וינברגר תושב עשהאל, היה רכז חבריה ב' במחוז יהודה של בני עקיבא. ותודה לנפתלי חן, שחמש שנים היה הרכז החברתי של הישיבה, על פעילות חברתית מיוחדת וייחודית, נפתלי ימשיך ללמד בישיבה היסטוריה בכיתות י-י"א.  
מצורפת רשימה של אנשי הצוות  כולל מדריך חדש, לכיתה ט'. מדריכים לכיתות יא-י"ב יסגרו במהלך השבוע הקרוב ב"ה.
גם בחדר האוכל אנו מנסים להתחדש בתפריט חדש, ודברים מרעננים. נקווה שאכן התוצאות יהיו טובות, בטעם ובטיב.
 
בפנימייה לא נתחדש עדיין. נתחיל את השנה בפנימיות הישנות, הם עברו שיפוץ קל ותיקון ליקויים במהלך הקיץ, וב"ה בתחילת החורף, נזכה להיכנס למבנה החדש, שהוא ליגה אחרת לגמרי
 
בית המדרש
לכל תלמיד יש קופסת ספרים משלו בבית המדרש. מומלץ ממש, להביא אתכם ספרים שאתם רוצים ללמוד בהם, מומלץ גם להורים לחשוב על ספר מתנה שהייתם רוצים שיהיה לבן שלכם בבית המדרש.
הישיבה מעוניינת להתחדש בש"ס שוטנשטיין / ושיננתם נשמח אם אחד ההורים / הסבים ירצה להקדיש תרומה לעניין זה 
 
אישור רפואי ואישור טיולים – חובה
עפ"י הנחיות משרד החינוך והמנהל לחינוך התיישבותי, חלה עלינו חובה לפני תחילת השנה להחתים את הורים בגין אישור רפואי, ואוסרת עלינו לקבל תלמידים ללימודים ללא אישור כל שכן לטיולים וכיוצ"ב ולכן 
לא נוכל להחזיק בישיבה תלמיד שהוריו לא חתמו על אישור רפואי, לא נוכל להוציא לפעילות חברתית, תלמיד שהוריו לא חתמו על אישור טיולים. כבר ביום הראשון מתוכננת פעילות בברכה. וביום שלישי עליה לירושלים. תלמיד שעדיין בלי אישור רפואי, נאלץ לשלוח אותו הביתה, תלמיד ללא אישור טיולים נאלץ לא לתת לו להשתתף בשום פעילות חברתית.  ישר כוח להורים שכבר שלחו טפסים. ומי שעדיין לא אנא עשו זאת עד יום חמישי הזה כדי להימנע ממצב לא נעים שאנו נאלצים להחזיר את בנכם הביתה.
 
פעילות חברתית
פעילות חברתית ענפה מתוכננת לאורך כל השנה, בהתאם לחגים והזמנים השונים. בנוסף בתכנית מנהיגות הארבע שנתית, השנה נעסוק בעיקר במנהיגים פורצי דרך בתחום המדע והכלכלה. ולכן חלק מההרצאות במהלך השנה יעסקו בתחומים אלו. מצורף לוח שנה.  הלוח מהווה תכנית מרכזית, עליה אנו נמשיך ונוסיף דברים במהלך השנה.
 
 
 
מסלולי הסעות:  יש להקפיד על הזמנים בבקשה – מומלץ להגיע כמה דקות לפני
 
1/9/19- יום ראשון: תחילת שנת הלימודים 
 
9:15 –   אוטובוס משילה לעתניאל 
11:10 – סוואנה מבני דקלים לעתניאל
11:10 – אוטובוס מציר מזרחי לעתניאל 
11:05 – אוטובוס מבאר שבע לעתניאל


ציר ב"ש –  תחנה מרכזית (בית העגל) – תחנה ביציאה מעומר –  ש.ג. במיתר – סנסנה – טנא עומרים – עתניאל. 
ציר ירושלים – שילה – גבעת אסף – מיגרון – תחנה מעל מחסום חיזמה (בתוך פסגת זאב) – בנייני האומה – אלו"ש החדשה  – כיכר ראשונה ברמת ממרא –  בית חגי – עתניאל. 
ציר נגוהות – בני דקלים – נטע – נגוהות –  עתניאל.
ציר מזרחי-  מעון – סוסיא – עתניאל. 
 
 
מצורפת רשימת ציוד מומלצת
 
בברכת שנה טובה ומוצלחת לכולם
 
 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *